customer service medewerker Schoten

in Schoten

Word jij enthousiast van het idee te kunnen werken voor een onderneming die een positieve voetafdruk wenst na te laten in de samenleving?
Sociaal ondernemen in de zorgsector, dat is wat Goed doet. En daarmee zijn we best uniek in Vlaanderen.

Jouw hart voor mensen, gecombineerd met je goesting voor een goed resultaat is meer dan welkom in ons verhaal. Ons ruim zorgnetwerk van 90 Goed apotheken en 37 Goed thuiszorgwinkels met meer dan 1200 werknemers biedt kwalitatieve en integrale zorg op maat.

Samen staan we zo nog sterker om mee te bouwen aan een gezonde levenskwaliteit. Doorgaan doen we tot het echt helemaal goed zit. Bij ons werken betekent dubbele winst: je bouwt zowel aan je eigen carrière als aan de gezondheid van anderen.


Kortom … samen bouwen we aan iets goeds.

https://jobs.goed.be/nl/

werk mee aan iets goeds

Beschik je over een natuurlijke commerciële flair waarbij je vlot onbenutte opportuniteiten spot? Communiceer jij vlot met “Jan en alleman”, heb je een hart voor mensen en ben je ook nog eens administratief sterk? Ga jij voor een ultieme klantenbeleving? Werken bij Goed betekent dagelijks een positief verschil maken voor onze diversiteit aan klanten. De grootste winst? Die zit in de verbeterde levenskwaliteit voor elk van hen. Kom terecht in een omgeving waar jouw klantgerichtheid, communicatief en administratief inzicht iets goeds brengt voor anderen.

over Goed

We geven je graag de ruimte en mogelijkheden om jouw missie dag na dag te volbrengen vanuit ons ruime zorgnetwerk van 90 Goed apotheken en 37 Goed thuiszorgwinkels met 1200 medewerkers. Samen bouwen we aan de gezondheid van anderen.

Sociaal ondernemen in de zorgsector, dat is wat Goed doet. En daarmee zijn we best uniek in Vlaanderen.

Klinkt goed?

Lees dan zeker verder.

jouw werkdag

Onze collega’s van de klantendienst in Schoten verwelkomen je graag om met veel geduld, EQ, een luisterend oor en scherpe vragen:

  • onze klanten dagdagelijks te woord staan voornamelijk telefonisch, met vragen en/of problemen die betrekking hebben op ons productgamma, de voorraden, leveringstermijnen, promoties en kortingen, de webshop, de input van bestellingen, spoed-termijn-en backorders;

  • informatie geven met betrekking tot verwijzing, verhuur en verkoop van medisch-technische hulpmiddelen en de flow van afspraken en reservaties te behartigen;

  • hierbij een commerciële reflex te hebben opdat je upselling en cross selling kan realiseren. Je slaagt erin de initiële vraag te overstijgen wat resulteert in extra verkoop;

  • de ontvangen klachten in kader van bv. bestellingen van een gepaste opvolging  met een glimlach te voorzien. Je communiceert hiervoor met de betrokken partijen op een constructieve manier en zorgt dat er een oplossing gevonden wordt;

  • de bijbehorende administratie efficiënt en nauwkeurig op te volgen en de administratieve collega’s hierin te ondersteunen;

  • als heuse Goed ambassadeur jouw job uit te oefenen en te vertegenwoordigen waarvoor we staan bij Goed: een mens- en resultaatgerichte service.

wie jij bent

Voor ons ben je best jezelf en ben je liefst iemand die:

  • van nature commercieel ingesteld is zodat je kwalitatief aan upselling en cross selling doet;

  • energie krijgt van een rinkelende telefoon en een mailbox die voortdurend beweegt efficiënt en kwalitatief op te volgen;

  • zich dagdagelijks inzet voor onze klanten vanuit een sterk ontwikkeld EQ gecombineerd met een administratief alziend oog en hart voor mensen;

  • een relevant hoger diploma (office management, communicatie, health care management, een zorggerelateerde opleiding,…)

  • kennis heeft van medische hulpmiddelen en het ruime productgamma van de thuiszorgwinkels of de motivatie om die kennis te verwerven;

  • communicatief, discreet, diplomatisch, zelfstandig en klantgericht is;

  • goed kan werken in teamverband;

  • een sterke multitasker is die creatief denkt in oplossingen en ook zo communiceert;

  • vlot werkt met MS Office;

  • voldoening haalt uit mensen correct en kwalitatief te kunnen servicen.

waarom je goed zit bij ons

Een nieuwe werkgever of job kiezen is niet makkelijk. Bij Goed geldt goed voelen ook voor onze eigen mensen.  Je kan rekenen op:

  • een gevarieerde functie die je de mogelijkheid biedt om je in snel tempo te ontwikkelen en je honger naar kennis te stillen;

  • een omgeving die jouw EQ, kennis en kunde graag verwelkomt en investeren wil in jouw verdere groei;

  • een evenwichtig loonpakket inclusief verschillende extralegale voordelen;

  • een warm nest met collega’s die je niet meer wil missen eens je ze hebt en waar we je bij naam kennen;

  • stabiliteit en een goede work-lifebalans;

  • een contract van onbepaalde duur uitgaande van een voltijdse tewerkstelling;

  • een uniek én-én-verhaal met onze Goed apotheken en Goed thuiszorgwinkels in volle verdere ontwikkeling met een ruim flexibel gezondheidsaanbod.

Download bijlage(s)

Privacy beleid

Wij verzamelen met behulp van Jobtoolz, ons online sollicitatieplatform, uw persoonsgegevens om kwaliteitsvolle aanwerving- en selectieprocessen mogelijk te kunnen maken.

Het verstrekken van deze persoonsgegevens is dan ook een noodzakelijke voorwaarde om het sollicitatietraject te doorlopen.

Bij de verzameling en verwerking van uw persoonsgegevens respecteren wij steeds de regelgeving inzake bescherming van persoonsgegevens, evenals de Algemene Verordening Gegevensbescherming (“AVG” of "GDPR”).

Voor meer informatie over de manier waarop wij uw persoonsgegevens verwerken, verwijzen wij naar onze privacy policy.

Wil je meer weten over het privacybeleid van Jobtoolz Klik hier

Interview annuleren

Weet u zeker dat u dit interview wil annuleren?

Interview herplannen

Ben je zeker dat je dit interview wil herplannen?