storemanager Meise & Halle

in Halle

Word jij enthousiast van het idee te kunnen werken voor een onderneming die een positieve voetafdruk wenst na te laten in de samenleving?
Sociaal ondernemen in de zorgsector, dat is wat Goed doet. En daarmee zijn we best uniek in Vlaanderen.

Jouw hart voor mensen, gecombineerd met je goesting voor een goed resultaat is meer dan welkom in ons verhaal. Ons ruim zorgnetwerk van 90 Goed apotheken en 37 Goed thuiszorgwinkels met meer dan 1200 werknemers biedt kwalitatieve en integrale zorg op maat.

Samen staan we zo nog sterker om mee te bouwen aan een gezonde levenskwaliteit. Doorgaan doen we tot het echt helemaal goed zit. Bij ons werken betekent dubbele winst: je bouwt zowel aan je eigen carrière als aan de gezondheid van anderen.


Kortom … samen bouwen we aan iets goeds.

https://jobs.goed.be/nl/

werk mee aan iets goeds

Voor deze sterkmaker zoeken wij de heilige drievuldigheid van c’s gecombineerd: een commercieel, coachend én coördinerend talent. Beschik je over een gezonde goesting voor ondernemerschap en draag je graag eindverantwoordelijkheid? Heb je sterke soft- en management skills die je moeiteloos combineert met je hart voor mensen? Geef dan je carrière bij ons verder vorm als filiaalverantwoordelijke. Kom terecht in een unieke omgeving waar jouw talenten iets goeds brengen voor anderen.

over Goed

We geven je graag de ruimte en mogelijkheden om jouw missie dag na dag te volbrengen vanuit ons ruime zorgnetwerk van 90 Goed apotheken en 37 Goed thuiszorgwinkels met 1200 medewerkers. Samen bouwen we aan de gezondheid van anderen.

Sociaal ondernemen in de zorgsector, dat is wat Goed doet. En daarmee zijn we best uniek in Vlaanderen.

jouw speelveld

Momenteel is onze organisatie in volle transitie en daar valt heel wat over te vertellen. Maar vooral nog zoveel opportuniteiten die we verder willen benutten. Jouw commercialiteit en verbindende persoonlijkheid zijn meer dan welkom. Je krijgt daarbij de kans om ons verhaal verder te rentabiliseren.

jouw werkdag

We verwelkomen je graag om ownership te nemen over volgende zaken:

Operationeel management: je bent allround eindverantwoordelijke voor het dagdagelijkse reilen en zeilen binnen het contactpunt (van human capital, tot innovatie en financiële & commerciële aspecten). Je beheert budgetten, zorgt voor een duurzame effectieve personeelsinzet, voorziet in concrete actieplannen om de doelstellingen te beheren, uniformiseert processen etc. Je doet dit vanuit jouw goesting voor goede resultaten en constante zin voor verbetering mits de nodige mensgerichtheid. Je begrijpt dat deze hand in hand gaan.

People management: Je begrijpt dat de werknemerstevredenheid alles is. Je draagt zorg voor onze mensen, stimuleert hen tot groei, voorziet in alle soorten gesprekken (talent, functioneren, evaluatie, individueel en teamniveau). Je zorgt dat mensen blijven, en dat nieuw talent gevonden wordt én zich zo snel mogelijk thuis en goed voelt in de job en organisatie.

Happy customer, happy employee: Door je sterke people skills garandeer je werknemerstevredenheid. Van daaruit stimuleer je de klanttevredenheid, de loyaliteit en de retentie. Je implementeert een multidisciplinair klantencontact waarbij je verwachtingen capteert en optimalisaties formuleert. Je bent de go to als het gaat over kwaliteits-en klachtenbeheer.

KPI management: binnen Goed zijn we naast mensgericht ook resultaatgericht. Je begrijpt dat we dat bereiken door KPI’s en SLA’s die je naast het implementeren ervan, ook doet leven op de werkvloer. Je bespreekt ze en volgt ze op vanuit je ‘meten is weten’ mind-set. Je creëert een gedeelde betrokkenheid vanuit sterke rapportages en voortgangscontrole naar je team en leidinggevende.

Netwerken: Intern realiseer je ons samen sterk verhaal door actieve participatie in werkoverleg, waar nodig spring je bij in de winkel, communiceer je afdelingsoverschrijdend, fungeer je als SPOC naar andere diensten. Je bent een ambassadeur van onze organisatie en draagt dit ook uit extern (B2BC) waarbij je relaties onderhoudt vanuit je passie voor onze sector en kruisbestuiving in samenwerkingen.

wie jij bent

Voor ons ben je best jezelf en ben je liefst iemand die

  • beschikt over een bachelor diploma en/of kan terugvallen op een gelijkwaardige relevante commerciële ervaring;

  • eerste leidinggevende ervaring in de vingers heeft met een bagage aan gespreksvoering en-technieken, coaching, motiverend aansturen, feedback geven;

  • resultaat-en doelgericht aan de slag vanuit een samen sterk insteek en daarbij oog heeft voor de verschillende afdelingen (marketing, communicatie, supply chain, IT, HR)…

  • cijfermatig ingesteld is en sterk staat om data te linken aan beslissingen en inzichten maakt vanuit straffe rapportages;

  • opportuniteiten zoekt en vastpakt vanuit een natuurlijk ondernemerschap en commercialiteit;

  • sterke soft skills heeft en die deze combineert met een natuurlijke leidinggevende inborst;

  • een netwerker is met verbindende persoonlijkheid en zo streeft naar samenwerking en overleg met een mooi netwerk intern en extern als gevolg;

  • niet afgeschrikt is door een bedrijf in volle ontwikkeling en verandering, maar daar net energie van krijgt.

waarom je goed zit bij ons

Een nieuwe werkgever of job kiezen is niet makkelijk. Bij Goed geldt goed voelen ook voor onze eigen mensen. Je kan rekenen op:

  • een gevarieerde en leerrijke functie die je de mogelijkheid biedt om je in snel tempo te ontwikkelen en je honger naar kennis te stillen;

  • te fungeren als een cruciale schakel in ons verhaal;

  • een omgeving die jouw kennis en kunde graag verwelkomt en investeren wil in jouw verdere groei;

  • een evenwichtig loonpakket inclusief verschillende extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, een groepsverzekering en een eindejaarspremie, mooie vakantieregeling en mogelijkheid tot thuiswerk; de mogelijkheid om fiscaal vriendelijk een fiets te kunnen leasen bij Goed, een bedrijfswagen met tankkaart (?)...;

  • een warm nest met collega’s die je niet meer wil missen eens je ze hebt en waar we je bij naam kennen;

  • een goede work-lifebalans door ons mooie pakket vakantie-en ADV dagen, flexibele werkregimes en thuiswerkmogelijkheid;

  • een contract van onbepaalde duur uitgaande van een voltijdse tewerkstelling;

  • doorgroeimogelijkheden: horizontaal, verticaal of zelfs diagonaal;

  • een uniek én-én-verhaal met onze Goed apotheken en Goed thuiszorgwinkels volle verdere transitie met een ruim en flexibel gezondheidsaanbod.

Download bijlage(s)

Privacy beleid

Wij verzamelen met behulp van Jobtoolz, ons online sollicitatieplatform, uw persoonsgegevens om kwaliteitsvolle aanwerving- en selectieprocessen mogelijk te kunnen maken.

Het verstrekken van deze persoonsgegevens is dan ook een noodzakelijke voorwaarde om het sollicitatietraject te doorlopen.

Bij de verzameling en verwerking van uw persoonsgegevens respecteren wij steeds de regelgeving inzake bescherming van persoonsgegevens, evenals de Algemene Verordening Gegevensbescherming (“AVG” of "GDPR”).

Voor meer informatie over de manier waarop wij uw persoonsgegevens verwerken, verwijzen wij naar onze privacy policy.

Wil je meer weten over het privacybeleid van Jobtoolz Klik hier

Interview annuleren

Weet u zeker dat u dit interview wil annuleren?

Interview herplannen

Ben je zeker dat je dit interview wil herplannen?